19 Şubat 2015 Perşembe

Ay Yıldız Teşkilatı


Destek yayınlarından çıkan Ay Yıldız Teşkilatı kitabını Baran Aydın yazmış. Bir gecede okuyup bitirdim. Yine akıcı bir dille yazılmış olan kitabı okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.


Türk medeniyeti, İslam, Avrupa, Çin, Kelt, Slav ve Latin Amerika gibi eski ve kadim medeniyetlerdendir. Gazi Mustafa Kemal'in söylediği şu sözler bu söylenenin ilk kez ifade edildiğini gösteren güzel bir örnektir:
'Bu memleket, dünyanın beklemediği, asla ümit etmediği bir müstesna mevcudiyetin yüksek tecellisine sahne oldu. Bu sahne en az yedi bin senelik bir Türk beşiğidir....Türk budur! Yıldırımdır, kasırgadır, dünyayı aydınlatan Güneş'tir.
Medeniyetlerin hafızası olan mitoloji ve destanlar nedir?
Noetik bilimi nedir? Neleri araştırır?
Türklere ait kadim bilgiler Dede Korkut, İbn-i Bibi, Yazıcızade Ali, Nasrettin Hoca ve Evliya Çelebi tarafından aktarılmıştır.
Milletlerin kodları olan semboller nelerdir?
Bayraklar ve armalardaki semboller nelerdir? Bunlar neleri ifade eder?
Kadim Türk destanları hangileridir?
Gök Tanrı ve göğün 17 katı ne ifade eder?
Türklerde Hayat Ağacı sembolü neyi ifade eder?
Türklerin efsanevi kuşu Tuğrul yani Anka kuşu ne anlama gelir?
Türk destanlarının Selçuklu ve Osmanlı'ya yansımaları nasıl olmuştur?
Ay yıldız teşkilatı hala devam ediyor mu?
Mutlaka okunması gereken bir kitap diyorum, burada bitiriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder